connexxion
 
 
 
 
 

Klachten

Een klacht kun je melden met dit e-mailformulier.

Vergeet niet om gegevens zoals naam en mailadres in te vullen. Om meldingen goed en zo snel mogelijk te beantwoorden, hebben we veel informatie nodig: datum, tijd en plaats van het voorval. Maar liefst ook buslijnnummer, rijrichting en busnummer.

Alle klachten worden door ons geregistreerd en in behandeling genomen. Lees meer over de klachtenprocedure . Of lees hier meer over de afhandelingstermijn.

Wil je geen reactie op de klacht ontvangen? Kies dan voor 'nee' bij 'antwoord gewenst'.

Klachtomschrijving

Datum gebeurtenis: *
Gewenste instaptijd:

Persoonsgegevens

Huisnummer:
Toevoeging:
Adresgegevens worden automatisch opgehaald.
Adres:
Woonplaats:
Controleer je e-mailadres:
Op de verwerking van de persoonsgegevens is het privacy statement van toepassing.
In de nieuwsbrief lees je het laatste nieuws binnen jouw eigen regio.
Je ontvangt informatie over geplande veranderingen (denk aan omleidingen en werkzaamheden) in de dienstverlening.
Antwoord gewenst: *
 
 
 
Volg ons:   fb   tw  
 
 
 
 
connexxion  
 
© Connexxion 2019          Privacy  |  Disclaimer   |  Contact